אשווגנדה היא תרופה טבעית מובילה. זוהי אחת מאותן תרופות טבעיות שכדאי שיהיה לך בבית. כל עוד אתה מקפיד על המינון המומלץ על הבקבוק, זה בטוח לחלוטין.

במשך אלפי שנים, אשווגנדה הייתה חלק חשוב ברפואה האיורוודית. כתרופה טבעית, זה עוזר להגביר את רמות האנרגיה. אחד היתרונות העיקריים שאתה יכול להרוויח מאשווגנדה הוא שיפור המיקרו-סירקולציה.

היתרונות העיקריים של אשווגנדה

אנחנו הולכים להסתכל על איך להשתמש בצמח זה. מחיר שורש אשווגנדה עולה ויורד הרבה. מכיוון שהוא גדל כעת יותר, הוא ירד במחיר והופך אותו לנגיש יותר.

מתי לקחת?

מינון אשווגנדה ליום צריך להיות כמוסה אחת או שתיים. הוראות השימוש הטובות ביותר הן נטילת הקפסולות דבר ראשון בבוקר. דופק מהיר עשוי להיות אחת מתופעות הלוואי של שורש האשווגנדה. אבל, תופעת לוואי זו אינה שכיחה.

מתח ואשווגנדה

ניתן להשתמש בצמח כדי לרפא מתח וחרדה. כך השתמשו בו לראשונה. אם אתה חווה לחץ, אתה אמור להבחין בירידה בתסמינים לאחר שבוע בערך. התוצאות משתנות מכיוון שזוהי תרופה טבעית. תרופות טבעיות פועלות אחרת. החומרים הפעילים צריכים להצטבר בגוף. ברגע שהם יהיו ברמה הנכונה לצרכים שלך, אתה תבחין ביתרונות.

משפר ביצועים אתלטיים

אם אתה ספורטאי, אולי תרצה להוסיף את התוסף לשגרת החיים הבריא היומית שלך. זה קשור מאוד לביצועים אתלטיים.

חשוב לציין שזה מגביר את כוח השרירים וריווי החמצן בגוף. שניהם מרכיבים חיוניים לספורטאים שאוהבים להצליח.

בריאות הנפש 

דיכאון הוא מצב בריאותי נפשי חמור שאנשים רבים חיים איתו. אם אתה סובל מדיכאון, ייתכן שיהיה לך קשה לחשוב בבהירות.

ערפל מוחי או חשיבה עכורה הם מצב המתואר על ידי אנשים רבים החווים דיכאון. יש כל אפשרות שהיא יכולה לעזור לשפר את החשיבה שלך.

אם אתה מקבל כרגע תרופות מרשם לדיכאון שלך, חשוב שתספר לרופא שלך שאתה חושב לקחת אשווגנדה. השניים לא הולכים יד ביד. תופעות לוואי של שורש אשווגנדה עלולות לעצור את תרופות המרשם שלך מלבצע את עבודתן.

טסטוסטרון ואשווגנדה

האם שורש אשווגנדה יכול להגביר את הטסטוסטרון? יש כל אפשרות, אבל אין ראיות קליניות ישירות.

באופן מסורתי, השורש שימש להגברת ייצור ההורמון הגברי. על פי העקרונות האיורוודיים, זה קשור גם לעלייה בפוריות הגבר. מכיוון שמעט מאוד תופעות לוואי שליליות מצוינות, ניסיון זה לא יזיק.

סיכום

האם אני יכולה לקחת שורש אשווגנדה בהריון? עדיף שלא. מינונים גדולים עלולים להוביל לקלקול קיבה. התרופה בטוחה למבוגרים בלבד.

שורש אשווגנדה הוא תוסף נהדר לקחת כאשר אתה זקוק לחיזוק אנרגיה או לאחר מחלה.