שיפור הבריאות שלך באופן טבעי הוא אחד הדברים הטובים ביותר שאתה יכול לעשות. בעמוד זה אנו מסתכלים על פתרונות בריאות חכמים המועילים לנו בכל שלב בחיים.

תמצית ולריאן

ולריאן הוא עשב אשר נמצא בשימוש ברפואה עממית מסורתית במשך זמן רב. קשה לומר מתי התגלו לראשונה היתרונות של ולריאן.

היום, אנחנו כן יודעים שלולריאן יש מגוון יתרונות בריאותיים. עשב זה שנמצא גדל באופן טבעי בחלקים רבים של אירופה ובמקומות אחרים בעולם עוזר לנו לישון טוב יותר ולהפחית מתח.

ולריאן קשורה גם להפחתת החרדה. אם אתה חווה חרדה, נסה לקחת ולריאן. ייתכן שתגלה שהתקפות נמשכות פרק זמן קצר יותר. במקרים מסוימים, תדירות ההתקפות פוחתת והתקפות עשויות אף להיפסק לחלוטין.

שורש הצמח משמש להכנת תמצית ולריאן.

מגנזיום ציטראט

מגנזיום ציטראט הוא מיקרומינרל המופיע באופן טבעי. הדרך בה אנו מייצרים מזון היום הפחיתה את המיקרומינרל החיוני הזה במזון שלנו. עבור רבים, חיוני שהם מוסיפים מגנזיום ציטראט לשגרת החיים הבריאה היומיומית שלהם.

מהם היתרונות של מגנזיום ציטראט? אחד היתרונות הבריאותיים העיקריים שאתה מקבל ממגנזיום ציטראט הוא מעי בריא. אם אתה חווה כרגע בעיות עם יציאות לא סדירות או עצירות, תוספת יומית של מגנזיום ציטראט עוזרת.

קח את התוסף דבר ראשון בבוקר. כך, המגנזיום ציטראט משתחרר במהירות למערכת העיכול.

מגנזיום ציטראט פועל על ידי הגדלת כמות המים בצואה. אם אתם חווים עצירות לעיתים קרובות, נטילת תוסף מגנזיום ציטראט מסייעת בוויסות תנועת המעיים.

כאשר אתה משתמש במגנזיום ציטראט כתוסף שתיית מים היא גם חשובה.

סגולותיו של שן הארי

לעתים קרובות אנו חושבים על שן הארי כעל עשב גינה נפוץ. עם זאת, אנו מתעלמים מהעשב הזה על סכנתנו. כן, שן הארי הוא עשב רפואי.

במשך זמן רב, הוא שימש על ידי צמחי מרפא כדי לרפא מגוון של מחלות. באופן מסורתי, השימוש הנפוץ ביותר של שן הארי הוא מעט תרופה לכל דבר. בסקנדינביה, סגולות שן הארי ידועות. את עלי הצמחים מוסיפים לסלטים ואוכלים. השורש משמש גם להכנת תרופות צמחיות.

מדענים בוחנים מקרוב את סגולות שן הארי. מחקר שחוקר את הדרכים שבהן תמצית שן הארי יכולה לעזור לרפא את הכבד וכיס המרה נמשך. גם הקשר בין שן הארי לשיפור תפקוד הכליות נחקר.