שיח אברהם או ויטקס הוא שיח צמחי הגדל בים התיכון ובסביבתו. באנגלית, הוא נקרא לעתים קרובות העץ הצנוע. יש לכך סיבה טובה מאוד. הוא נחשב כמסייע בשליטה על יצר מיני פעיל יתר על המידה.

לא רק לאנשים במדינות אירופה יש ניסיון ביתרונות הבריאותיים ובסגולותיו של שיח זה. שיח צמחי מרפא זה גדל גם באסיה שם הוא שימש כחלק מהרפואה העממית הסינית המסורתית במשך אלפי שנים. באסיה, הוא קשור גם לחשק המיני ונאמר שהוא מסוגל להביא אותו לשליטה.

שיח אברהם הוא עשב רפואי חזק למדי. חשוב לקחת את המינון הנכון ובמקום להתחיל מיד במינון גבוה, עדיף להתחיל במינון מעט נמוך יותר. כך תוכלו לגלות כיצד אתם מגיבים לתרופה.

כמו כל תרופות צמחיות אחרות, לשיח אברהם יש סגולות ותופעות לוואי.

כיצד משתמשים בו?

הדרך הטובה ביותר לקחת אותו היא לקחת אותה בפורמט כמוסה. עם זאת, חשוב לציין כי הנ”ל זמין גם כאבקה. ניתן להוסיף למיץ או לערבב עם עשבי תיבול אחרים. אם אתה רוצה להפיק את המקסימום מהתרופה הצמחית, עליך לקחת אותה בבוקר לפני שאכלת משהו. המתן כ-20 דקות עד שתאכל את ארוחת הבוקר.

למה משמש שיח אברהם?

בשנים האחרונות הוא הפך לתרופה פופולרית לגיל המעבר. נשים שעוברות את גיל המעבר או שינוי כפי שהוא נקרא גם, טוענות שזה מועיל להן. נהוג לחשוב שהוא יכול לעזור לשלוט בגלי חום. במהלך גיל המעבר, עצבנות וחרדה שכיחים בתקופה זו של החיים. נשים רבות אומרות כי זה עזר לשפר את בריאותן הנפשית, כמו גם את התנאים הפיזיים שחוו במהלך גיל המעבר. ברפואה הסינית המסורתית, יש לומר כי לצמח יש קשר לחוסר איזון הורמונלי. אצל נשים צעירות יותר, זה עוזר לשלוט בכאבי מחזור וברגישות בשדיים.

מילת אזהרה

אם אתה נוטל כעת HRT (טיפול הורמונלי חלופי) עדיף להימנע מנטילת שיח אברהם מכיוון שהוא יכול להפריע ל-HRT. אחרי הכל, מדובר בצמח המשמש לתיקון חוסר איזון הורמונלי. כאשר אתה כבר מקבל עזרה עם תסמיני גיל המעבר שלך על ידי שימוש בטיפול קונבנציונלי, עדיף לדבוק באחר. כמו כן, נשים המטופלות בכל צורה של אמצעי מניעה הורמונליים צריכות להימנע משימושו.

האם שיח אברהם בטוח?

עשב זה בטוח לחלוטין בשימוש נכון. יש מעט מאוד תופעות לוואי שליליות שצוינו. נשים רבות אומרות שיש לזה סגולות שעזרו להן. לסיכום לשיח אברהם יש שימוש מתועד היטב ברפואה העממית המסורתית. אם אתה צריך עזרה באיזון ההורמונים שלך, אין שום סיבה שלא תנסה את זה. מכיוון שזו תרופה צמחית, אתה צריך לתת לצמח זמן לעבוד. תופעות לוואי חיוביות מופיעות לעתים קרובות יותר לאחר 4 שבועות.