כשזה מגיע לטיפוח העור, לשמן עץ התה יש יתרונות רבים. בניגוד לטיפולים רבים אחרים במצבים כמו אקנה, תופעות הלוואי של שמן עץ התה מתועדות היטב. למרבה המזל, יש מעט מאוד תופעות לוואי.

תופעת הלוואי היחידה שאתם עשויים להבחין בהם לאחר שימוש ארוך טווח יכולה להיות עור יבש. אבל, אפילו זה יוצא דופן.

האם שמן עץ התה בטוח בהריון? 

כן, אבל שימו לב שהרגישויות משתנות. השתמשי בו רק בכמות קטנה וחיצונית.

למרות שישנם מקורות הממליצים על שימוש פנימי בשמן עץ התה, לא בטוח להשתמש בו בצורה זו. אתם יכולים להשתמש בו בבטחה על העור או לשיער. אבל, אסור לבלוע אותו.

פותחו משחות שיניים לעץ התה. הם מכילים חלקים מעץ התה אשר אך לא את השמן. נרכשים ממקור איכותי, אלו בטוחים לחלוטין לשימוש.

שימוש בטוח לחלוטין

אם יש לך פצעי בגרות (אקנה), שימוש בשמן עץ התה לטיפולי פנים בטוח. אנא שימו לב כי זוהי תרופה חזקה למדי. כמות קטנה עושה דרך ארוכה.

אחת הדרכים הטובות ביותר להשתמש בו על הפנים היא לשים כמות קטנה על האזור הפגוע. אתם יכולים להשתמש בצמר גפן כדי לטפוח אותו. החומרים הפעילים בשמן עץ התה ילכו בקרוב מאוד לעבודה.

השאירו אותו למשך כ-12 שעות. אם האזור הפגוע נראה טוב יותר, יש למרוח שוב כמות קטנה בלבד. אתם לא צריכים לשים כמות גדולה של שמן עץ התה על אזור נרחב של הפנים שלכם. אין לזה יתרונות בריאותיים בכלל. תמיד עדיף למרוח את השמן על אזורים קטנים יותר.

שמן עץ התה לפטריית הציפורן

אם אתם חווים זיהום בציפורן ובסביבתה כגון ציפורן חודרנית או זיהום פטרייתי, אתם יכולים למרוח שמן עץ התה.

כאשר הזיהום חמור, עליך למרוח מחדש את השמן כל כמה שעות בערך. ניתן להשאיר את העור חשוף לאוויר או להניח פלסטר על האזור הפגוע. הוא יכול להפוך את העור לרך, אז אתה צריך להשגיח על האזור. עור רך זה בסדר, אבל אתה לא רוצה שהוא יהיה רך מדי ויגרום לעור להישבר. לעולם אל תמרחו אותו על עור שבור.

שמן עץ התה לטיפוח לשיער

שמן עץ התה יכול לעזור להפחית קשקשים. אם יש לכם קשקשים, חשוב לשמור על בריאות הקרקפת שלכם.

השתמש בשמפו עדין כמו שמפו לתינוקות. הוסיפו כמה טיפות של לידכם לפני שתוסיפו את השמפו. ערבבו את השניים ביד ולאחר מכן שטפו את השיער. אלו הם הוראות שמן עץ התה הטובות ביותר לשימוש בעת טיפול בקשקשים ומצבי קרקפת אחרים.

לסיכום

שמן עץ התה בטוח לחלוטין לשימוש. אבל, מכיוון שהוא חזק אתם צריכים להיות זהירים. עדיף לא להשתמש בעץ התה בכמויות גדולות. לא תמיד בטוח עבור חיות מחמד אז נא להיזהר. כמו כן, הוא נועד טיפול חיצוני. לעולם אל תשתמשו בו בטיפול פנימי.